Kdyz uz je rec o tom DOSu – nemate nekdo tip na (nejlepe zdarma :) ) program, ktery jede pod DOSem (nemam chut si porizovat emulator PC + widle) a je na skladovou evidenci dle nasich ucetnich standardu?
Sice se toho lehce obavam (nejake jednoduche veci v Terminalu a zaklady s FinkComanderem sice mam) – nemel jsem nikdy PC a tim padem zkusenost s DOSem je nulova… takze snad to bude jednoduche na ovladani…
Samozrejme, jestli jde neco pres Fink zkompilovat tak se take nebranim.
TO: Raadgie
Rozhodně ne konec windows. A na viry se můžete připravit, pokud pod tím budete provozovat IE nebo Outlook.
Mac OS X se rozhodně nepřerodí v majoritní desktop OS, pokud ho Apple bude nadále utápět tak, jak to dělá doposud.
Pepa – utapet? jestli tim myslite to, ze neni pro jakoukoliv skladacku, tak to je veci nazoru. Obavam se, a nejen ja, ze by to mohlo znamenat naopak konec. Neco takoveho by v prve rade vedlo k razantnim protiakcim od MS a je otazka, jestli by to Apple ustal. Mozna ano, ale take dost mozna ne. Jeto velka sazka do loterie a nevim, jestli by stalo za to riskovat. V kazdem pripade by to ale nejspis vedlo ke konci vyroby pocitacu (minimalne stolnich). Dle meho nazoru prilis velka dan.
pepa: asi mam malou predstavivost, ale jak by mohl virus pro Win zasahnout Masox? I kdyz budu provozovat Wine a IE? Nejsem programator, ale tohle je IMHO nesmysl. Zvlast to, co zpravidla leze pres IE, pocita s konkretni chybou systemu … a najednou tam misto Windows bude BSD….
Koneckoncu pro Linux je Wine uz dost dlouho a nejsem si vedom toho, ze by se na Linuxu sirili Win viry.
TO Hroch32:
Absolutní většina toho, co laik označuje jako vir jsou pouze skripty pro určité aplikace. Takže script pro outlook vám z outlooku rozešle spam ať ten outlook běží ve winu nebo v nativních woknech.
TO Lukas Kalista: Pokud se podívám na podporu periferií, problémy s lokalizací a nekompatibilní aplikační software mezi jednotlivými sub-verzemi systému. tak to musím označit jako potápění systému. A to, že se Apple chystá ukončit produkci stolních počítačů je myslím každému zřejmé.
Pepa – nechapu. S periferiemi mam rozhodne mene problemu nez na Wokenicich, tam to opravdu nechapu. Zvlast kdyz by to mela byt starost vyrobcu periferii a ne Applu. Presto na nem chodi i veci o kterych jejich vyrobce tvrdi, ze jsou “Windows only” – a na rozdil od Wokenic ani nemusim nic instalovat. Stejne tak nechapu nekompatibilitu aplikacniho softwaru – to je snad jasne, ze to tak je, ze kazdy SW ma urcite pozadavky. Je to tak v kazdem systemu. I na Wokenicich (tam je to dokonce tak, ze neni kompatibilni ani s verzi systemu, pro ktery je urceny. S tou lokalizaci ale souhlasim, i kdyz je to vyrazne lepsi nez drive.
:-) jenom jsem si ted pri procitani diskuze vzpomnel na moje nedavne prozreni toho, ze na pisickach clovek musi pripojene periferie instalovat pro kazdy USB zvlast nebo to strkat vzdycky do stejny dirky, protoze jinak to bude hlasit …. no vsak to znate…
Tohle jsem fakt nevedel a dost me to dostalo, myslim, ze jsem si smichem prodlouzil zivot daleko za hranici sta let.
TO Lukas Kalista:
Opravdu? Opravud můžete tak jako na windows provozovat aplikace z roku např. 93 (tj. před W95)? A proč se musí u aplikací udávat, že běží na 10.4 jenom nebo běží na 10.1-10.3? A teď do toho ještě spadne switch na Intel.
A příslušenství? No poslední diskuze na Kppm se odehrávala na téma – který telefon komunikuje s Macem a který ne.
Mna by to “strkanie do tej istej dierky” vo Windows vobec neprekvapilo. Pracujem s Windows od verzie 3.1 a tolko nelogickych veci kolko v tomto systeme je, je nepredstavitelne. Vo verzii XP je to podstatne lepsie, ale aj tak je to strasna prasacina, a vzdy sa najde nieco co ma prekvapi a vytaca… Skuste napriklad instalovat Bluetooth na Windows, je to zabava. P.S. Primarne pracujem s OS X, Windows len ked musim v zamestnani.
BlueHawk – Já se musím Matta zastat. Jakožto (zatím) uživatel Windows mohu potvrdit, že skutečně platí to, že pro každý USB port se musí zařízení instalovat znovu a nejjednodužším řešením je skutečně strkat zařízení vždy do stejné dírky
jojo, je to pravda s tím strkáním do stejné dírky na windows, ale jen u některých periferií (usb to serial adaptér). Na Macu jsem měl ovšem taky jednou problém, kdy zařízení “strčené do jiné dírky” přestalo fungovat – tuším to byl cdma modem – ale je pravda, že oba zmíněné kusy hw jsou lehce obskurní.
to Pepa a Bluehawk: ja samozrejme nepsal o takovych samozrejmostech jako je flashdisk. Mel jsem na mysli sofistikovanejsi USB zarizeni a to na systemu XP i MediaCenter :-) ale bylo to spis jen tak na okraj – hlavne tim nechci spustit nejaky sileny flame! chran nas obe ruce Pane! Psal jsem to jen tak na okraj toho, jak tady diskutujeme o tom, jak daleko je ktery soft a co vsechno za stare programy XP zvlada… bylo to mineno jen pro odlehceni situace a pousmani :-) Vzdyt jsme prece u MaLera :-)
Pepa – ja ale netvrdil, ze vsechna zarizeni pripojite. Ale jestli si myslite, ze to je veci Applu, tak jste asi vazne na hlavu. Omlouvam se, ze to tak musim rici. Nebo snad Wokenice pripoji neco takoveho bez instalace ovladacu primo od vyrobce? V tomto pohledu je na tom Apple mnohem lepe. Problem je, ze nepodporuje vsechny modely, ale to snad ani neni mozne, dokud budou vyrobci pouzivat nejake uzavrene formaty a protokoly. Kdyz tedy porovnem mnozstvi pripojitelnych mobilu, jsou na tom lepe Wokna – ale jen za predpokladu, ze pocitate ovladace od vyrobcu a nikoliv pouze od MS. Masox je v tomto, jak vy rikate pohrbivan, nikoliv Applem, ale vyrobci prislusenstvi. Doporucuji si porovnat mnozstvi prislusenstvi bez dodatecne instalace u Woken a Maca – tiskarny, fotaky, USB media, mobily… Apple jich podporuje radove vic a predevsim casto i lepe.
Co se tyka softu – muzu. Od toho je v systemu Clasic. Ovsem na Wokenicich si take radu programu z te doby nepustite. Dokonce budete mit problem s treba rok ci dva starymy programy. A radu programu nepustite jinak, nez jako administrator (jeden z duvodu, proc je na Wokenicich tolik viru). Opravdu uchylnost. Zkratka v tomto jsou na tom obe platformy podobne. I kdyz uznavam, ze nektere veci uzivatelum mohou komplikovat zivot. Na druhou stranu je to dusledek urciteho kroku vpred. Podle meho porad lepsi, nez s sebou tahnout jako kouli na noze zpetnou kompatibilitu 20 let zpatky.
staci ty, ktere mely problemy se service packem. A pak ty, co vyzaduji beh pod administratorem. To neberu jako funkcni program. A kolik 1-2 let starych programu je na Maca, ktere dnes nechodi??? Takle se ale muzeme dohadovat donekonecna, protoze na obou platformach tento problem je, ale neni nijak zasadni. Na macu je mozna vyraznejsi, ale v dlouhodobem hledisku (tj. treba v ramci 5ti let), na Wokenicich je to zase mirne vyraznejsi v kratkodobem hledisku (od jednoho SP k druhemu) – ale zase tam chodi nektere mnohem starsi programy.
pepa: ale ja prave psal o vecech, co si “sahaji na system”. Ac laik, tak rozdil mezi virema a vsemoznym spyware aj. doufam chapu. A vetsina utoku pres diry v IE, ktere tyhle kramy vyuzivaji, nakonec stejne na ten OS sahnou. S tim Outlookem to mozne je, otazkou je, jestli zrovna tenhle program bude ten hlavni duvod, proc pouzivat Wine. U vetsiny uzivatelu doufam ne. Navic ciste teoreticky by se dal takovy skript napsat i pro jine app (Mail, Enturage, ?makroviry pro Office?). Nic takoveho na Masoxu zatim nechodi. Chapu, ze je to do znacne miry zastoupenim na trhu, ale neverim, ze jenom tim. Koneckoncu, Apple ma v USA hodne bohatych lidi, takze napsat takovy spyware by se uz asi davno vyplatilo.
Jinak u toho software je to malinko slozitejsi. Vetsinou plati spis, ze nektery nejde na starsich verzich, coz je zapricineno sluzbamy, ktere ten soft od OS pozaduje. Opacne je tomu predevsim v pripade, ze je autor prase (treba slavne Adobe). Ono totiz na Masoxu mohou fungovat i programy, ktere byly napsany pro NEXTStep….
pt: treba ve vede je dost programu, ktere se dodnes prodavaji, ale ve WinNT vyzaduji beh pod adminem – coz v praxi casto znamena, ze neni mozne je pouzivat (uzivatele na siti nemohou byt asminy). Namatkou treba PAST32, soft za 1000E. Nicmene souhlasim, ze tenhle problem je u Win mensi. Jestli to nebude tim, ze posledni verze Windows je stara 5 let.
hroch: ono na Masoxu som uspesne spustal Photoshop 1 a Illustrator 1 pod Classicom, cisto na skusku :)
A napr. co sa tyka inych veci: skuste mi prepojit po sieti take Windows 3.11 a Win XP. Uz len ovladace budu problem. Znamym v regionalnych novinach este donedavna slapalo LC I s najnovsimi masinami s OS X, po sieti – ziadny problem
Tak som skusal nainstalovat WINE na Imac core duo 1.84Ghz.Tak najprv zabava v prikazovom riadku pod X11, potom som rozbehal winzip10 a este jeden program, ale to je vsetko, ziaden lepsi program nechodi, vsetko sa odkazuje na kniznice a activex a podobne hovadiny, VYSLEDOK:maximalne user NOT FRIENDLY a prakticky zatial nepouzitelne…
macuser: to je pekne, ale aspon vieme, na com zatial sme :)
Kazdopadne je to dobry zaciatok a do buducna to bude snad aj lepsie nez pod Linuxom. Doladi sa backend a potom verim, ze okrem Cedegy sa toho chytia aj vyvojari freeware a daju tomu krasne GUI na spustanie a instalaciu aplikacii.
Buducnost je povzbudiva, spolu s VMWare alebo Xen to bude velmi dobre riesenie
25. – sepsal jsem je vseobecne, myslel jsem, ze to muze stacit. Take jste neuvedli jediny priklad toho softu pro Mac, ani jste nic z toho, co jsem napsal nijak nevyvratil. Z vasi strany to tedy beru jako nesmyslne napadani a koncim diskuzi.
A abyste nerekl, tak treba nechodilo par programu pro male deti (tituly si bohuzel uz nepamatuji). Tedy chodily, ale jen pod adminem. Coz je super vec poustet male deti na pocitac a davat jim plna prava.
31. – jenze podle ceho urcit, co uz je a co jeste ne???
moja rec.
Buducnost je povzbudiva, spolu s VMWare a hacknutym OS-X 10.4.4 spustim na obycajnom PC vsetko bez vacsich problemov..:) uvidime ci to bude skor pouzitelne ako nejake wine.
34 – v zadnem pripade jsem nechtel prispivat do zbytecnych diskusi win-mac, jen jsem se ptal na osobni zkusenost :-). U programu, ktere chodi jen pod adminem (zvlast tech pro deti) vetsinou staci povolit obyc. userum uplne rizeni slozky, ve ktere jsou nainstalovany. Rikam vetsinou, nemuzu tvrdit, ze vzdy.
Jen tak na okraj te diskuze o Widle kontra Masox a kompatibilita starsich programu:
predevsim se o tomhle muzeme bavit, az MS vypusti Vistu, protoze ja predpokladam rozdil mezi OS9 a OSX jako rozdil mezi Windows 95-98-nt-xp a Vista.
A vazne jsem zvedav, jak tento prechod Bill a jeho kuci zvladnou :)
jen jeste doplnim:
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=842242#XSLTH4162120123120121120120
puvodne tech programu bylo vice nez 200, mj. Unreal Tournament, McAfee VirusScan 7, Adobe PageMaker 7, backup programs, Zone Alarm a dokonce vlastni programy od MS i Office :O!!!
40 – pokud je to 20. revize asi v ni bude vic pripadu, nez v te prvni, ne? A ten vycet je nejak tragicky? Znate nekoho ve svem okoli, kdo mel s necim problem? Chran buh, nezastavam se Win, jen mi vadi placani lidi bez vlastni zkusenosti, kteri si nekde neco prectou a hned vse vedi a vsemu rozumi … Tot vse, pokracovat uz nebudu :-)
->43: Sam jsem zazil problem s Nortonem a StyleXP na vlastni kuzi. Hlavne ten Norton mi vadil HODNE!
Mimochodem, nejdrive jste volal o priklady, kdyz vam je dam, tak zas argumentujete “vsevedstvim”. Neznate me, tak nemuzete vedet, ze tomu nerozumim nebo ze se v dane oblasti neorientuji a jen tak placam. Naopak, z vasi strany jsme se nic konkretniho nedozvedeli…
Take i pro me je dalsi diskuze na toto tema bezpredmetna.
45 – pardon, mel jsem na mysli p.Kalistu. U me byl Norton IS 2003 bez problemu, stejne tak nyni verze 2005 – o cem to svedci? Je typicky pripad muj nebo vas? Je chyba v SP2 nebo v Nortonu? Kdo z nas to tady rozsoudi? Zbytecne placani … Ted uz ale opravdu koncim :-).
Já musim uznat že po instalaci SP2 jsem nezažil jedinej problém. Ale dloho jsem vydržel na W98 páč jsem zkoušel kdysi XPčka a dopadlo to bídně. Nedaly se na ně nevim proč dostat Officy 2000 který jsem tehdá používal ! Ale poslední rok s automatickym záplatovánim jsem nenarazil na problém s čimkoliv. Tak je asi na čase místo vyladěnýho “OS” vypustit další betakousek v podobě Visty.
Pani, je vidiet ze sa nechate vytocit do cervena. Asi Vam chyba nieco, co by som parafrazoval slovami z prispevku 14 (BlueHawk): strkanie do tej istej dierky je blbost ako dvere :))
Sem tam to strcte aj do inej dierky, prejdete na ine myslienky.
->49: Abych to prave nestrcil do jine dirky (hehe) a neobjevil se napis “Rozpoznan novy HW, prejete si nainstalovat ovladace?” a pak “Estimated time: 9 months” ... ;)
Jinac ted s odstupem uznavam, ze jsem trochu vypenil, hodinu pred tim vypli proud a ja ztratil hodinovou praci, takze se tento stav trochu podepsal na me vybusne nalade…sorry
ale pozor, s tou UPS to neni tak spatna pripominka. Pokud nekdo se venuje na pocitaci skutecne praci, tak mit UPS (a dneska fakt sou levny) je vice nez doporucenihodne. Notebook ma nastesti UPS v sobe :)
No, to není špatná připomínka – zvláště když mám 3 počítače bez UPS. Máte někdo tip na dobrou UPS za solidní cenu? K PowerMacům G4, u každého 2 monitory CRT.
Martin Ler – k te UPSce. K DualCore G5 bych teda UPSku za 2000 asi nedaval… Ten zdroj si vazne muze vzit opravdu hodne. Tim by se daly zalohovat asi jen iMacy.
Maly OT, jednou sem se snazil na linuxu ve wine rozbehat IE dialer. Tech ActiveXu a presnych verzi knihoven co to chtelo. Fuj. Ale nakonec to zdarne poslalo ATD na /dev/ttyS0 :)
pro — 49 miro novak
:-))
pro — 50 bubu
:-))
a pro 52 zeleny caj:
:-))))
ad UPC 53: jo upc je fajn obvzlast kdyz na nem delate asi patej rok, najednou vypnou proud a vam to vypne i s upceckem .-)) prej je baterka v haju… no to sem cucel .-)
micker: to asi mame stejnej typ UPC :-)
Kdyz zakolisala eletrika, tak ti bez UPC bezeli dal, jenom muj comp vypnul i s UPC. Tak jsem provedl servisni zasah (vyhodil jsem UPC z okna) a jsem v pohode.
58. a 59: Tedy pánové, nesmíte věřit každé reklamě. Kabelová televize (UPC) je jistě dobrá věc, ale problémy s napájením elektrospotřebičů opravdu neřeší. Na to si kupte UPS.
(Rozumné UPS pak také dají včas najevo, že akumulátor potřebuje vyměnit.)
PB: tak to ja mam zcela opacnou zkusenost, mam tady doma 3 UPS-ky (APC Back-UPS RS1000, Belkin a Energizer) a nejlepsi zkusenost mam prave s APC. A Belkin si neporizujte vubec, protoze tak cunacky napsany driver pro Maca, to se jen tak nevidi :-/
— Jozo Remen 8.2.2006 18:25 #
— bubu 8.2.2006 20:19 #
— BlueHawk 8.2.2006 20:43 #
Sice se toho lehce obavam (nejake jednoduche veci v Terminalu a zaklady s FinkComanderem sice mam) – nemel jsem nikdy PC a tim padem zkusenost s DOSem je nulova… takze snad to bude jednoduche na ovladani…
Samozrejme, jestli jde neco pres Fink zkompilovat tak se take nebranim.
— Kichi 8.2.2006 20:59 #
— Raadgie 8.2.2006 22:13 #
Rozhodně ne konec windows. A na viry se můžete připravit, pokud pod tím budete provozovat IE nebo Outlook.
Mac OS X se rozhodně nepřerodí v majoritní desktop OS, pokud ho Apple bude nadále utápět tak, jak to dělá doposud.
— pepa 8.2.2006 22:28 #
— Lukas Kalista 9.2.2006 00:06 #
— bubu 9.2.2006 00:45 #
Koneckoncu pro Linux je Wine uz dost dlouho a nejsem si vedom toho, ze by se na Linuxu sirili Win viry.
— hroch32 9.2.2006 08:06 #
Absolutní většina toho, co laik označuje jako vir jsou pouze skripty pro určité aplikace. Takže script pro outlook vám z outlooku rozešle spam ať ten outlook běží ve winu nebo v nativních woknech.
— Pepa 9.2.2006 09:38 #
— Pepa 9.2.2006 09:40 #
— Lukas Kalista 9.2.2006 10:12 #
Tohle jsem fakt nevedel a dost me to dostalo, myslim, ze jsem si smichem prodlouzil zivot daleko za hranici sta let.
— Matt 9.2.2006 10:22 #
nerad ti kazim zabavu, aj ked to o strkani do tej istej dierky je blbost ako dvere :))
— BlueHawk 9.2.2006 10:32 #
Opravdu? Opravud můžete tak jako na windows provozovat aplikace z roku např. 93 (tj. před W95)? A proč se musí u aplikací udávat, že běží na 10.4 jenom nebo běží na 10.1-10.3? A teď do toho ještě spadne switch na Intel.
A příslušenství? No poslední diskuze na Kppm se odehrávala na téma – který telefon komunikuje s Macem a který ne.
— Pepa 9.2.2006 10:48 #
— Pepa 9.2.2006 10:49 #
— Peter Macik 9.2.2006 10:56 #
— Hellish 9.2.2006 10:56 #
— jakubt 9.2.2006 11:02 #
— Matt 9.2.2006 11:22 #
Co se tyka softu – muzu. Od toho je v systemu Clasic. Ovsem na Wokenicich si take radu programu z te doby nepustite. Dokonce budete mit problem s treba rok ci dva starymy programy. A radu programu nepustite jinak, nez jako administrator (jeden z duvodu, proc je na Wokenicich tolik viru). Opravdu uchylnost. Zkratka v tomto jsou na tom obe platformy podobne. I kdyz uznavam, ze nektere veci uzivatelum mohou komplikovat zivot. Na druhou stranu je to dusledek urciteho kroku vpred. Podle meho porad lepsi, nez s sebou tahnout jako kouli na noze zpetnou kompatibilitu 20 let zpatky.
— Lukas Kalista 9.2.2006 11:38 #
— pt 9.2.2006 13:36 #
— Lukas Kalista 9.2.2006 14:10 #
To je furt dokola pod kazdym druhym clankem.
— Martin22 9.2.2006 14:14 #
— pt 9.2.2006 14:17 #
Jinak u toho software je to malinko slozitejsi. Vetsinou plati spis, ze nektery nejde na starsich verzich, coz je zapricineno sluzbamy, ktere ten soft od OS pozaduje. Opacne je tomu predevsim v pripade, ze je autor prase (treba slavne Adobe). Ono totiz na Masoxu mohou fungovat i programy, ktere byly napsany pro NEXTStep….
— hroch32 9.2.2006 14:30 #
— hroch32 9.2.2006 14:36 #
— Martin Ler 9.2.2006 14:39 #
A napr. co sa tyka inych veci: skuste mi prepojit po sieti take Windows 3.11 a Win XP. Uz len ovladace budu problem. Znamym v regionalnych novinach este donedavna slapalo LC I s najnovsimi masinami s OS X, po sieti – ziadny problem
— Jozo Remen 9.2.2006 14:39 #
— hroch32 9.2.2006 15:06 #
http://whiteafrican.com/wp-content/FLAMEWAR.gif
— zelenycaj 9.2.2006 15:06 #
— macuser 9.2.2006 15:41 #
Kazdopadne je to dobry zaciatok a do buducna to bude snad aj lepsie nez pod Linuxom. Doladi sa backend a potom verim, ze okrem Cedegy sa toho chytia aj vyvojari freeware a daju tomu krasne GUI na spustanie a instalaciu aplikacii.
Buducnost je povzbudiva, spolu s VMWare alebo Xen to bude velmi dobre riesenie
— Jozo Remen 9.2.2006 15:47 #
A abyste nerekl, tak treba nechodilo par programu pro male deti (tituly si bohuzel uz nepamatuji). Tedy chodily, ale jen pod adminem. Coz je super vec poustet male deti na pocitac a davat jim plna prava.
31. – jenze podle ceho urcit, co uz je a co jeste ne???
— Lukas Kalista 9.2.2006 15:53 #
Buducnost je povzbudiva, spolu s VMWare a hacknutym OS-X 10.4.4 spustim na obycajnom PC vsetko bez vacsich problemov..:) uvidime ci to bude skor pouzitelne ako nejake wine.
— BlueHawk 9.2.2006 16:25 #
—o tom, jak se choval XP Service pack 2…
— Ondra 9.2.2006 16:29 #
— pt 9.2.2006 16:29 #
— Jozo Remen 9.2.2006 17:08 #
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=884130&product=windowsxpsp2
:D
— bubu 9.2.2006 18:09 #
— bubu 9.2.2006 18:10 #
predevsim se o tomhle muzeme bavit, az MS vypusti Vistu, protoze ja predpokladam rozdil mezi OS9 a OSX jako rozdil mezi Windows 95-98-nt-xp a Vista.
A vazne jsem zvedav, jak tento prechod Bill a jeho kuci zvladnou :)
— Kichi 9.2.2006 18:14 #
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=842242#XSLTH4162120123120121120120
puvodne tech programu bylo vice nez 200, mj. Unreal Tournament, McAfee VirusScan 7, Adobe PageMaker 7, backup programs, Zone Alarm a dokonce vlastni programy od MS i Office :O!!!
Tak, snad ted bude uz >pt< spokojen ;)
— bubu 9.2.2006 18:16 #
— pt 9.2.2006 18:34 #
— Ondra 9.2.2006 18:37 #
Mimochodem, nejdrive jste volal o priklady, kdyz vam je dam, tak zas argumentujete “vsevedstvim”. Neznate me, tak nemuzete vedet, ze tomu nerozumim nebo ze se v dane oblasti neorientuji a jen tak placam. Naopak, z vasi strany jsme se nic konkretniho nedozvedeli…
Take i pro me je dalsi diskuze na toto tema bezpredmetna.
— bubu 9.2.2006 20:21 #
— pt 9.2.2006 20:34 #
— Krtek 9.2.2006 21:40 #
U me Norton zlobil :( A Style XP pro zmenu odmital spolupracovat kompletne. A tak jsem presel na Windows Blinds a nelituji
— bubu 9.2.2006 22:00 #
Sem tam to strcte aj do inej dierky, prejdete na ine myslienky.
— miro novak 10.2.2006 00:24 #
Jinac ted s odstupem uznavam, ze jsem trochu vypenil, hodinu pred tim vypli proud a ja ztratil hodinovou praci, takze se tento stav trochu podepsal na me vybusne nalade…sorry
— bubu 10.2.2006 01:58 #
— ED 10.2.2006 08:02 #
Mler by si mel zacit brousit tlacitko delete :)
— zelenycaj 10.2.2006 09:12 #
— Martin Ler 10.2.2006 09:41 #
— Martin22 10.2.2006 10:29 #
— Lukas Kalista 10.2.2006 10:38 #
— Hellish 10.2.2006 16:25 #
Userunfriendly operace na cely vikend ;)
— Modrak 11.2.2006 03:19 #
takze jen kratce .-)
pro — 49 miro novak
:-))
pro — 50 bubu
:-))
a pro 52 zeleny caj:
:-))))
ad UPC 53: jo upc je fajn obvzlast kdyz na nem delate asi patej rok, najednou vypnou proud a vam to vypne i s upceckem .-)) prej je baterka v haju… no to sem cucel .-)
— micker 12.2.2006 23:38 #
Kdyz zakolisala eletrika, tak ti bez UPC bezeli dal, jenom muj comp vypnul i s UPC. Tak jsem provedl servisni zasah (vyhodil jsem UPC z okna) a jsem v pohode.
— opat 13.2.2006 08:55 #
jejda tos nemel, prej de vymenit jen ta baterka, ale je fakt ze sme ju taky zatim nemenily :-))
— micker 14.2.2006 15:49 #
(Rozumné UPS pak také dají včas najevo, že akumulátor potřebuje vyměnit.)
— nm 14.2.2006 16:16 #
tak to dopadá, když se opisuje od mickera :-)
— opat 14.2.2006 16:31 #
— Petr Baláš 14.2.2006 19:24 #
m
— micker 15.2.2006 18:01 #
— lukov 15.2.2006 18:17 #