1. Tak ten screenshot už smázli… nemáš ho někde ? Každopádně se to asi dalo čekat po tom co buglist zůstával pořád hodně dlouhej… škoda no :(

    MichalM.Mac    13.4.2007 06:11    #

  2. radeji poradne dodelat. nakonec nemam pocit ze by mi ted s Tygrem neco chybelo ke stastnemu zivotu ….:-))

    — ED    13.4.2007 08:05    #

  3. ED: souhlasim… a jen aby pak nebyl problem s CS3.

    — ondra    13.4.2007 08:06    #

  4. stve me spis to ze tim padem je odlozenej i ilife balik, uz sem se tesil jak poleti balik od microsoftu s komplu a nic :-(
    m

    — micker    13.4.2007 08:12    #

  5. teda vlasne iwork .-/

    — micker    13.4.2007 08:13    #

  6. No jo, ale koupi některých počítačů fakt nemůžete odkládat do nekonečna…:-/ Kvalita je samozřejmě přednější, ale kdyby to člověk věděl dřív, tak by si řekl, že nemá cenu čekat. Takto jsem čekal na jaro (bylo za dveřmi). A teď – má cenu čekat do října? (Resp. prosince nebo ledna, než budou počítače s 10.5 k sehnání u nás.) Navíc, stihneme (v ČR) koupit počítače z letošního rozpočtu? Ach jo.

    — Špendl    13.4.2007 08:33    #

  7. Screenshoty zde: flickr.com

    — Sisa    13.4.2007 08:46    #

  8. ja zastavam nazor ze s tigerem mi nic zasadniho nechybi, iwork office stejne nenahradi, a leopard nasadit hned v prvni verzi stejne nepujde, protoze cekam ze v CS3 nepujde nejaka “kravina” a chvili se bude resit jestli za to muze adobe nebo apple, nez to spolecnymi silami opravi. Takze vlastne dostavame delsi obdobi bez drasani nervu ;)

    — pv    13.4.2007 08:47    #

  9. a) na tigřím serveru chybí
    b) když si teď koupím 10.4, za chvilku vydají 10.5 a Apple zas odstřihne vývoj pro 10.4 (Safari, iSync…), tak je to DOST na pytel

    — Špendl    13.4.2007 09:30    #

  10. Tak to jsem trochu nestastny z teto zpravy, to opravdu mohli rict driv, v prosinci jsem zvazoval nakup notebooku a rikal jsem si, pockam na jaro na novou verzi OS. Tak cekam ctyri mesice a ted se dozvim ze mam cekat dalsich pet? Ma duvera ve firmu Apple je otresena :’-( a nevim co ted.

    — John    13.4.2007 10:06    #

  11. john: a jak otrasly vasi duverou v Microsoft zpravy o opozodovani operacnich systemu (Win 95, Win Xp, Vista)?

    kupte si pocitac a mate to. prijde mi odkladat nakup kvuli systemu o MESICE jako dost velka pitomost.

    Martin Ler    13.4.2007 10:28    #

  12. No, taky jsem si chtel pockat s koupi mac mini, abych to mel s leem, ale nakonec jsme koupili s tygrem. A pravda je takova, ze to funguje. Az uvedou lea, tak zacnou problemy s kompatibilitou aplikaci a spoustou update a upgrade, prestanou fungovat ruzne scripty a doplnky tretich vyrobcu co lataj deravej system a to mne posledni leta uz omrzelo. Pocitac ma slouzit a ne obtezovat. Kdyz vidim u mnoha aplikaci, ze podminkou je minimalne system 10.4.x, tak totez se bude opakovat s leem. Osobne si myslim, ze masox neni prilis lukrativni zalezitost pro jobse (jo kdyby ho prodaval bez tech nesmyslnych podminek, ze to muze bezet jen na pracce tatramat :-) tak by se jinak protacel, ale zatim plni ocekavany vyvoj realistu/skeptiku, ze spotrebni hracky/zbozi mnohem lepe zhodnoti investice. Tak jen klid.

    — wlado    13.4.2007 10:35    #

  13. Mne spis mrzi to, ze priority firmy jsou uz uplne jinde, nez vyvoj pocitacu (ostatne je to na nich znat)... :-(
    Jinak par mesicu se da vydrzet. Pokud takto nebudou odkladat stale dal jako MS u Visty…

    Lukas Kalista    13.4.2007 11:03    #

  14. Martin Ler: je to jak pise wlado, problem je v tom, ze Tiger uz je roky stary, po vyjiti nove verze budou problemy s novymi verzemi programu, nektere nebudou na starsi verzi OS fungovat vubec jine s omezenimi, s problemy… Duvodu proc pockat na novy OS, ktery mel byt za dvermi je spousta. U Windows bych v prosinci take cekal, kdybych si mel kupovat nove PC. Ja pocitacu mam celou skupinku, nesedim u kulickoveho pocitadla s ocekavanim koupe prvniho pocitace ;) ale chtel jsem prvniho Maca, se systemem ktery odpovida dobe, at provedenim tak funkcemi, tak aby mi dva roky vydrzel bez nejake dalsi investice a problemu… Nenakoupim ted OS, dalsi SW a za pul roku budu vse kupovat znovu, nebot update jaksi u Maca neni o stokorunach, ale o plne cene.

    — John    13.4.2007 11:09    #

  15. John: Jak myslite, ale priznam se ze me prijde takoveto uvazovani jako… zvlastni. Chapu to v ramci tydnu, ale v ramci mesicu uz proste ne. obavam se ze to co psal wlado je opak toho co tvrdite vy. a aplikace ktere VYZADUJI 10.4 se zacaly objevovat treba ROK po uvedeni Tigera… Takze obavy v tomto smeru jsou nyni zcela zbytecne, budou aktualni treba na konci pristiho roku

    Windows sou o stokorunach?

    Ale pokud chcete Maca jako hracku, ne na praci, tak chapu ze cekate. lidi co si to kupuji na praci proste takovyhle veci neresi.

    wlado: vyvoj OS X se Apple vyplati. a) zivotne dulezita konkurencni vyhoda b) prodeje licenci jsou imho taky hodne dulezite. prodavaji miliony krabic se systemem.

    Martin Ler    13.4.2007 11:35    #

  16. Zasadni finta je v tom, ze “system ktery odpovida dobe” mame uz v Tigeru. Leopard bude abych tak rekl Next-Gen, aby mel MS zase co dohanet. Nebo vite o nejake zasadne prevratne funkci jineho OS ktery je nyni na trhu kterou Tiger postrada?

    — pv    13.4.2007 11:45    #

  17. Martin Ler: nova verze OS souvisi i s novymi prvky a vlastnostmi hardware, vyladenim apod. to preci neni jenom novy nahrany SW. Vzdyt i treba Bootcamp je ted zadarmo, ale kdo rika ze si ho v rijnu nebudete muset koupit, protoze bude zdarma soucasti pouze nove verze a nebo jako prikoupitelny balik pro starsi verze. Vyjimek, doplatku, rozdilu, odlisnosti, komplikaci, ... toho vseho muze byt spousta a ja radeji pockam a koupim neco dokonaleho, nemam cas si hrat a neco resit. Bohuzel rijen je moc daleko.

    — John    13.4.2007 11:49    #

  18. John: no pokud chcete pracovat, kupte ted. v rijnu, v rijnu si budete hrat. nekompatibilni aplikace, neodladena verze .0 a podobne.

    Martin Ler    13.4.2007 12:06    #

  19. Dokonaly svet neexistuje….. a mimochodem zcela off topic Kurt Vonnegut zemrel….

    — Ed    13.4.2007 12:28    #

  20. ad Maler: Upgrade systému za řekněme 120$ je nepříjemná věc, ale je to zkousnutelné. (Nepříjemné je že nekupujeme jeden počítač, takže se jedná o n krát 120$. A to už si organizace rozmyslí.) U serveru už se pohybujeme v jiných částkách.
    Jasně, že se jedná o (nejen) pracovní počítače, ale pokud aktuálně nějaký použitelný mám, tak si rozmyslím kdy koupím nový.
    Rozhodně se nejedná o tragédii:-), ale nepříjemnost taková zpráva je. A čím dřív se to člověk dozví, tím líp.
    A u Applu je v tomhle případě ta “nevýhoda”, že člověk na podobná zpoždění není zvyklý:-). U Microsoftu (nejen) člověk na ohlášené termíny nebere zřetel. U Applu je to nepříjemná změna.

    — Špendl    13.4.2007 12:29    #

  21. Že na to člověk nebyl zvyklí – mluvím o nových verzích os. U jiných výrobků nás to už bohužel naučili.

    — Špendl    13.4.2007 12:42    #

  22. Už se to začíná rýsovat. Podle všeho bude “utajenou novinkou” Leoparda to, že bude pouhou záplatou pro majitele starých strojů s 10.4.x. Nové stroje se budou prodávat s nainstalovaným Ubuntu linuxem a slevovým kupónem na Windows Vista Apple Edition. Adobe CS3 aplikace podporují pouze Tigra, od CS4 pak už jen Vistu. Programátory z bývalého týmu Leoparda přesunul Jobs do nového týmu, který se zabývá vývojem budoucího “OS X mobile” pro iPhone, iBook (staré jméno, nové zařízení: iPhone obohacený o funkce PDA), iPod a Apple TV.
    (Jistě, je to vtip, ale ruku na srdce – přechod na Intel byl taky dlouho pro mnohé jen vtip…)

    Jan Rybář    13.4.2007 12:50    #

  23. JR: :)). Zrovna vcera sem se s jednim clovickem bavil o tom, ze se mi libi, ze Jobs podle vseho neni typ, ktery mysli rok dopredu, ze ma nejakou dlouhodobou vizi a za tou de. pravda, ted je jeho hlavni vize iPod/iPhone. Ale stale si myslim, ze Macy potrebuji… resp. ze Macy sou tak vynosnej kseft, ze vzdat se ho by byla pitomost.

    Martin Ler    13.4.2007 12:54    #

  24. Špend: je to nepříjemné, ovšem né tak jak popisujete, nebo těch n-krát strojů řešíte nákupem jednoho stroje s novým systémem s následnou přeinstalací na ostatní? Mě to dnes také nakrklo. Spíš morálně, takové zpoždění museli tušit už v lednu, kdyby to zmínili tam, zaniklo by to v poviku kolem iPhone ale my by jsme měly jasno.

    Tudíž stejně budu kvůli více strojům kupovat krabicovou verzi.

    — Metal    13.4.2007 13:55    #

  25. Metal: kolik stroju mas, tolik krabic si koupis. nebo pak vysvetlujes BSA :))

    Martin Ler    13.4.2007 14:23    #

  26. ad Metal: Kdepak. Během roku (chcete-li půlroku) koupíme n strojů.

    — Špendl    13.4.2007 14:46    #

  27. No nevim, ale Apple urcite prodava rodinou multilicenci a moc bych se divil, aby nedelal neco podobneho pro firmy. Predsatava jak metal veze na multikare 100 krabic ke 100 pocitacum me docela pobavila. :-D

    — dr. Avalanche    13.4.2007 14:56    #

  28. dr. Avalanche: jj, multilicence maj od 10 ks. Neni to zadny zazrak, ale lepsi nez Adobe, ktery ma ted multilicence drazsi nez krabicove verze.

    Martin Ler    13.4.2007 15:13    #

  29. Jen aby vtipálek Steve zítra nepředstavil Leoparda s tím, že jste mu skočili na vtípek s pátkem 13. :)))

    — Petr Staníček    13.4.2007 15:55    #

  30. Pixy: v USA to bylo uz 12. :) a v USA taky drzej spis Fools Day :)

    Martin Ler    13.4.2007 16:03    #

  31. aaple.com

    Get ready, get set, get Leopard

    All these features and more are delivered to you in one universal, fully accessible, 64-bit operating system. Coming October 2007.

    — J2930    13.4.2007 18:01    #

  32. zaslechl jsem, ze krome toho, ze se ten proklatej leopard opozdi, tak v nem nebude ledasco co opravdu vitalne pouzivam fungovat. naprosto zeru rozsireni kontextoveho menu na praci s obrazkama, na nejake rychle prejmenovani, otoceni, zmenseni, nebo cropnuti neznam nic lepsiho (QuickImage CM) a taky, ze prestane fungovat jediny blokator sracek co znam a pouzivam v Safari (Pithelmet).

    Pokud je to pravda, prestavam vahat a jdu do koupit novej iBook (nebo teda macbook) driv nez mi ho zamorej Leopardem.

    Navic, narozdil od Tigera jsem nezaregistroval nejake zasadni vylepseni, ktere bych ja osobne vyuzil. Na disku mam malo mista (vzdy-bez ohledu na velikost disku) takze time machine vypnu. Koneckoncu, ani automator mne nejak nebere….

    Jiri Cech    14.4.2007 02:02    #

  33. Souhlasim s Martinem, pokud nekdo chce pocitac na praci, tak neceka na takove hlouposti jako je system:) Popravde tady to uvazovani vubec nechapu – treba v patek padly akcie Adobe o 2,5 % jenom kvuli tomu, ze Apple odlozil Leoparda. Kolik lidi co se zivi CS budou cekat na Leoparda? Pokud CS3 chteji, tak je chteji bud hend a nebo az na ne budou mit penize – ne az bude Leopard…

    Taky me trochu toci to neustale stezovani na macy jako druhou kolej. Z hlavy to nevim uplne presne, ale macy a souvisejici produkty tvori porad neco pod pulku trzeb applu a pokud se nepletu, tak ten podil dokonce opet stoupa. Spousta lidi si samozrejme mysli, ze z toho nic nemaji, ale bez iPodu a Intelu by Apple ted nejspis mel tak dve procenta trhu a pravdepodobne by misto masivniho R&D resil existencni potize.

    Jedine, co ted muze Applu zlomit vaz, je prilis rychly rust. Pokud nemaji dost lidi a zdroju na vcasne uvedeni aTV/iPhonu/10.5 zaraz, tak si nejspis ukousli moc velke sousto (taky mi neni jasne, jak mohli na konci brezna dementovat zpozdeni 10.5 a potvrdit konec jara…). Snad je to i pro ne lekce a budou lip planovat treba i za cenu mensiho utajeni. Je asi tezke pripravit tolik produktu zaraz, obzvlast kdyz klicove pozice v iPhone tymu zaplnujete v lednu…

    — Pethr    14.4.2007 05:09    #

  34. Já bych rád upozornil na ještě jeden možný aspekt, který souvisí s pozdějším uvedením. Apple ztratí určitou psychologickou výhodu, kterou mohl mít pokud by Leoparda uváděl na jaře.

    Jde o to, že spousta lidí si nemůže zvyknout na Visty (určité procento uživatelů jistě zvažuje, že teď je ten správný čas na “změnu dresů”) a kdyby Apple systém uvedl včas, tuto skupinku by mohl získat. Nebo o ni alespoň zabojovat.

    Ovšem situace na podzim už bude jiná. Visty se usadí a po třičtvrtěročním updateování a záplatování budou mít takříkajíc nejhorší za sebou. Také uživatelé, samozřejmě i na základě neustálého tlaku prodejců, si na toho nového systémového žrouta zvyknou a pokud ho ještě nebudou mít, tak ho alespoň budou chtít:)... Apple dal jednoduše Microsoftu čas. A to je chyba.

    Navíc je tu ještě jedna drobnost. Pokud se nic nezmění, tak Apple už po několikáté uvede po vizuální stránce v podstatě stejný systém. Ano já vím, okna budou trochu jiná, spousta změn uvnitř systému…. ale na první pohled vše vypadá stejně. Naproti tomu jsou Visty od svých předchůdců vzhledově velmi odlišné.

    Takže na podzim bude potenciální switcher možná řešit dilema – atraktivní skoroodladěná jistota (rozuměj WV) nebo naopak nejistota v podobě nového systému ještě k tomu ve starém a okoukaném kabátě.

    — Chuan Torena    14.4.2007 08:54    #

  35. Chuan: souhlas. Vypadalo to ze Lepopard je zabijak Visty, ale ted je vsechno jinak. Navic pro mnoho Mrkvo spokojencu bude Leprd jen kopie… zvlast pokud Masox objevuji az ted. Nekde ve clanku o Billovi rika Bill, ze zpocatku nechtel firmu moc hnat dopredu prave proto, ze se bal prilis rychleho rustu… a asi i chybejicich mozku pro takovy rust. Applu se to ted stalo.

    — J2930    14.4.2007 14:50    #

  36. Chuan, J2930: to zpoždění je bezesporu trapné, zejména k tomu, že přede dvěma týdny to ještě vehementně popírali. Nicméně když vedle sebe postavím momentální versi Windows, tj. Vista a momentální versi OS X, tj. Tiger, tak prostě nevidím nic zásadního, v čem by Win měly navrch. Jo, kdyby tam byl ten filesystem a některé další features, vypuštěné v průběhu vývoje, tak bych viděl nějaký znatelný pokrok a výhodu proti OS X. Ale takhle…

    — JJ    14.4.2007 21:24    #

  37. To JJ: Jenže drtivou většinu userů nějaký filesystem vůbec nezajímá. Proto taky píšu, že Apple vypouští v podstatě stejnej look systému. Když vedle sebe postavím MacOSX 10.0 – 10.5 (pokud tedy můžeme věřit screenshotům) tak Apple systém je stále stejný. Zatímco Vista je zcela jiná, průhledná a já nevím co ještě. Samozřejmě jiná pouze oproti svým starým verzím (zejména XP). Ale má za sebou tu armádu uživatelů, kterým se rozsvítí očička, co že to Microsoft vypustil za krásu.

    Znovu opakuju: je JEDNO co má systém uvnitř. To zajímá možná mě a lidi na tomhle fóru. Jinak nikoho. A podle Apple neuvede nějakej Eye candy bonbónek v Leopardu, tak na trhu plném sekretářek, puberťáků a nevkusnejch managerů nemá čím okouzlit. Tak to prostě je…

    — Chuan Torena    14.4.2007 21:43    #

  38. Chuan: Ono to je pro velke mnozstvi uzivatelu naopak plus, ze to vypada skoro stejne. Kdyz se podivam na sve zakazniky, tak vetsina ma problem, kdykoliv se neco trochu zmeni (takovi si z Visty budou hazet masli). Co je spatneho na stejnem vzhledu???

    Lukas Kalista    15.4.2007 00:55    #

  39. Apple na NAB 07 představí nové produkty a ty trochu pozvednou náladu. Než se rozkoukáte, bude podzim.
    Nevim, co řešíte :)

    — J.P.    15.4.2007 01:49    #

  40. To Lukas Kalista: Na stejném, konzistentním vzhledu není špatného vůbec nic. Z mého pohledu je to naopak velká výhoda. Ale já nejsem reprezentativní vzorek běžného uživatele.
    Bohužel v dnešním světě lidé (nebo většina z nich) touží stále více po novém a neotřelém vzhledu. Čehokoliv. Alespoň já mám z reklamy takovou zkušenost:)

    A co se týká kancelářského nasazení, tak tam je to trošku jiný problém. Zaměstnanci sice preferují pokud možno stále stejný vzhled protože se neradi učí něco nového, jenže za ně v tomto ohledu rozhoduje IT. Takže tuto skupinu do potenciálních switcherů vůbec nezahrnuju.

    iPhone s trhem určitě zatřese, ale bohužel především s trhem telefonů. Apple bude muset (dnes hlavně jakožto výrobce různých iVěcí, na kterých začne být stále více ekonomicky zavislý) zajistit bezchybnou podporu iPhonu i ve Windows. Takže tady bych prostor taky neviděl.

    — Chuan Torena    15.4.2007 12:17    #

  41. Já jsem skeptik od přechodu na intela… Tehdá jsem byl na 95% rozhodnutej jít do jabka a teď toho nelituju, že jsem najust nešel. Skoro bych se vsadil že do 5 let se stane něco nemilýho a velkýho a do 10 let bude Apple multimediální firmou (rotuměšj přehrávače, telefony, hudba) a možná bude prodávat i nějakej OS. Ale doba jedinečnejch počítačů už nebude :-(

    — Krtek    15.4.2007 22:51    #

  42. Krtek: ale to vubec nesouvisi s intelem!

    prijde mi, ze se tady vsichni muzou s prominutim posrat kvuli 4 mesicum. Tedy doba, kterou v pripade MS nikdo ani nebere jako spozdeni.

    Ano, Apple uz nikdy nebude tim, cim byl. A je to dobre. Firma rozkrocena na vice PROFITABILNICH zakladech je zdravejsi firma, nez firma zalozena na jedinem produktu – Macich.

    A dokud Apple bude prodavat “nejaky ten OS” a nejake ty pocitace a dokud to pro me bude nejlepsi volba, tak klidne at prodavaj i zahradni sekacky, normalne uvazujicimu clovekovi to je putna.

    Martin Ler    15.4.2007 23:42    #

  43. To taky moc nesouvisi se 4 měsícema. Ale spíš s tim přístupem. Já asi 3 roky slyšel od MS jenom samý odklady a opoždění. Snad nikdy jsem nečet že by slíbili termín, až ten poslední byl tutovej. Zato jabko opačně. Bude, bude, ne neopozdí se….. bác – nebude !
    Pro firmu bude lepší co píšeš ale pak fakt může skončit zase na jednom produktu – ipodu nebo třeba jenom hudbě. Sorry ale já se třeba z počítačovýho nadšence nechci měnit v blázna se sluchátkama případně časem na hdebního znalce překonvertovanýho nakonec ve filmovýho kritika pokud se tim směrem moje “modla” vydá. Jabko jsem měl rád kvůli počítačum a nějakej blbej iPod a spol mě nikdy nezajímal (i když je hezkej)

    — Krtek    16.4.2007 07:16    #

  44. krtek: ale vzdyt te k tomu nikdo nenuti, nebo ti rikaj “musis pouzivat iPod”? Nechapu. Osobne iPod pouzivam proto, ze mi vyhovuje. iPhone si zatim rozhodne kupovat nebudu a AppleTV uz vubec, pac nemam TV. Z toho, co Apple vyrabi si vybiram produkty, ktere mi vyhovuji. Nikdo me nenuti je pouzivat, sledovat… takze ten prispevek nechapu.

    Ale k Apple produktum tihnu, protoze mi jejich filozofie, ktera zustava podle me v principu stale stejna, vyhovuje.

    Martin Ler    16.4.2007 10:18    #

  45. (Strucne receno – prijde mi to jako neopodstatnena hysterie. Uzivatel, ktery takhle proziva co firma vyrabi, nema zrovna realisticky pohled na svet – uznavam, drive jsem timto ve velkem meritku trpel taky. Cele to je spis o medialni pozornosti, nez o realnem dopadu konkretnich produktu na zivot konkretniho jedince, tebe nebo mne. Ten si urcujes TY, bez ohledu na to co firma vyrabi. pokud te to ovlivnuje, neridis se pri vyberu logikou, ale emocemi)

    Martin Ler    16.4.2007 10:21    #

  46. prostě mně mrzí že už to neni jedinečná firma v oboru IT ale směřuje jinam tudíž muj zájem o ní asi skončí.

    — Krtek    16.4.2007 11:51    #

  47. Krtek: Apple stale dela nejlepsi pocitace na svete :) (HW+SW :)

    Martin Ler    16.4.2007 13:31    #

  48. zatim…

    — Krtek    16.4.2007 20:08    #

  49. no ja teda nevim jak vy vazeni ale jak tak koukam na indikator tak si myslim, ze na leopardu pojedu asi tak od zitra od vecera [tady byl link na torrent. MaLer]

    PB    16.4.2007 21:55    #

  50. PB: no, to sou ty lidi co maj pocitace na hrani. My, co je mame na praci, na nem pojedeme od 10.5.1

    Martin Ler    16.4.2007 22:53    #

  51. Tohle se řešilo už mnohokrát, také se tvrdilo že není důvod přecházet z 10.3, páč to funguje a Tiger má své dětské nemoci. A svět je naštěstí barevnej, smradlavej a různorodej, takhle máme možnost ochutnávat od všeho.

    Jen se nenechat strhnout marketingovou komedií a politickou blbostí. Chce to úsměv a dobrou náladu.

    — Metal    16.4.2007 22:57    #

  52. reakce na 50
    leopard client 9a410
    http://www.mininova.org/tor/662874

    mily martine nemam obvykle ve zvyku reagovat takhle tvrde ale vez, ze na rozdil od Tebe
    1) se zivim psanim sw
    2) tu meziverzi Leoparda si opravdu nebudu instalovat pro zabavu ale z duvodu vyvoje aplikace pro iPhone, coz prave Leo umoznuje a je to mimojine jedna z utajovanych funkci
    3) pracuji v IT trosku delsi dobu nez ty
    4) moje firma uz mi par mil usd vydelala
    5) mam na stole poradek :)
    mej se tam v CR krasne – apropo alespon ze mas jenom blby kecy a ty torenty uz z diskuze nemazes – jak je mi znamo, urcite o tu meziverzi bude mit zajem i nekdo dalsi – 1500dolacu za betu je dost i pro me – natoz pro lidi placene pripadne studujici v CR

    — PB    17.4.2007 07:37    #

  53. PB: libi se mi, ze i v cizine si zustal cech. Jak jinak si vysvetlit, ze i kdyz ti firma par mega vydelala, stale je ti zatezko dat smesnych 1500 dolacu za betaprogram?

    pokud si vyvojar, no prob. ses vyjimka. ale za pripomenuti smazani linku diky! snad lidi, kteri to fakt chtej, nejsou tak blbi, aby nevedeli, kde to hledat, ne?

    Martin Ler    17.4.2007 09:23    #

  54. no Martine – pekne jsi to obratil, v zadnem pripade neobhajuji sw piratstvi – reagoval jsem na tenhle generalizujici vyrok: “to sou ty lidi co maj pocitace na hrani. My, co je mame na praci, na nem pojedeme od 10.5.1”
    Mam jenom dojem ze si hraji a navykladam toho min nez ty – a pritom jak jsem psal, dneska od vecera pojedu na Leopardovi – i kdyz jenom na bete,
    netvrdim a netvrdil jsem, ze vsechny stanice. Myslim, ze v tehle diskuzi nema cenu pokracovat. Tobe je uz stejne vsechno jasne.

    — PB    17.4.2007 13:34    #

  55. uz vite proc az v rijnu?

    http://www.geekculture.com/joyoftech/joyimages/948.gif

    creature    17.4.2007 14:49    #

  56. PB: jo, je to zbytecny. Pokud si vyvojar, ma smysl na Leopardu pracovat, ale obvykle se takhle chlubej teenageri s tim co stahli. Mimochodem, koukam ze ten torrent mozna bude spolehlivejsi nez primo Apple servery :(.

    Martin Ler    17.4.2007 15:09    #