1. eh tak toto je sila. chlapik je uz len podla sposobu zaslania mailu pekny kreten.

    no, u nas to urcite nie je ovela lepsie :)

    — Jozo Remen    25.3.2005 18:36    #

  2. Tu symfonii bych si s radosti poslechl:-))
    Je videt, ze ten clovek je nejspis vyborne placeny “dezinformator” :-))
    ...kdo umi ten umi…

    — XMX    25.3.2005 19:56    #

  3. No jestli nerozumis urednictine, tak ti napsal, ze si to mas najit sam… :) Ale aspon rekl kde.

    Patrick Zandl    25.3.2005 20:49    #

  4. Patrick: no, ja bych raci aby mi to rekl, nekdo kdo tomu rozumi, z cehoz jsem podeziral CTU (neopravnene :)

    — Martin Lér    25.3.2005 21:21    #

  5. No, i když jak to tak teď čtu, tak moc nepochopili, na co se ptáš. Ale v zásadě ti říkají, že to záleží jen na tom, co má operátor ve Všeobecných podmínkách…

    Patrick Zandl    26.3.2005 18:55    #

  6. No ale operator si tam nemuze dat neco neni v souladu s telekomunikacnim zakonem, ne? A CTc tvrdi, ze odstrihnout dialery timto zpusobem proste nemuze. tak jsem se holt preptal CTU a dopadl spatne:)

    Martin Lér    27.3.2005 03:05    #

  7. Dotaz je srozumitelny. Odpoved vypovida o pomerne vysoke inteligenci (nebo rekneme zbehlosti) Ing. Sevcika: misto toho, aby musel premyslet a riskovat ze neco placne, radsi podal obecnou odpoved. Kazdy zamestnanec jakekoliv vetsi instituce (statni, netlacene konkurenci zvlaste) se brzy nauci, ze udelat chybu je mnohem horsi nez neudelat nic. A pokud udelate 10 veci spravne a jednu chybu, tak vam to je stejne na… takze stale lepsi nedelat nic.

    Jinak si myslim, ze obecne to (blokovani) neni problem, napriklad T-Mobile UK standartne blokuje vsechny “premium rate numbers” a pokud chceme volat do zahranici (rekneme do Prahy) tak musime pozadat a zruseni teto blokace. Pomerne snadny zpusob jak chranit zakaznika.

    Problem s Telekomem je, ze ma dominantni postaveni a na zakaznika se klidne muze vykaslat.

    — Anonymous Coward    27.3.2005 19:16    #

  8. Dotaz je srozumitelny. Odpoved vypovida o pomerne vysoke inteligenci (nebo rekneme zbehlosti) Ing. Sevcika: misto toho, aby musel premyslet a riskovat ze neco placne, radsi podal obecnou odpoved. Kazdy zamestnanec jakekoliv vetsi instituce (statni, netlacene konkurenci zvlaste) se brzy nauci, ze udelat chybu je mnohem horsi nez neudelat nic. A pokud udelate 10 veci spravne a jednu chybu, tak vam to je stejne na… takze stale lepsi nedelat nic.

    Jinak si myslim, ze obecne to (blokovani) neni problem, napriklad T-Mobile UK standartne blokuje vsechny “premium numbers” a pokud chceme volat do zahranici (rekneme do Prahy) tak musime pozadat a zruseni teto blokace. Pomerne snadny zpusob jak chranit zakaznika.

    Problem s Telekomem je, ze ma dominantni postaveni a na zakaznika se klidne muze vykaslat.

    — Anonymous Coward    27.3.2005 19:18    #

  9. Inu, otazka je, zda to skutecne telekomunikacni zakon dovoluje ci ne. CTc argumentuje tim, ze ne, a pokud ne, tak to sami od sebe udelat nemohou. V UK je ochrana zakazniku na trochu jine urovni, takze neni divu, ze to tam mozne je

    Martin Lér    27.3.2005 20:11    #