No, i když jak to tak teď čtu, tak moc nepochopili, na co se ptáš. Ale v zásadě ti říkají, že to záleží jen na tom, co má operátor ve Všeobecných podmínkách…
No ale operator si tam nemuze dat neco neni v souladu s telekomunikacnim zakonem, ne? A CTc tvrdi, ze odstrihnout dialery timto zpusobem proste nemuze. tak jsem se holt preptal CTU a dopadl spatne:)
Dotaz je srozumitelny. Odpoved vypovida o pomerne vysoke inteligenci (nebo rekneme zbehlosti) Ing. Sevcika: misto toho, aby musel premyslet a riskovat ze neco placne, radsi podal obecnou odpoved. Kazdy zamestnanec jakekoliv vetsi instituce (statni, netlacene konkurenci zvlaste) se brzy nauci, ze udelat chybu je mnohem horsi nez neudelat nic. A pokud udelate 10 veci spravne a jednu chybu, tak vam to je stejne na… takze stale lepsi nedelat nic.
Jinak si myslim, ze obecne to (blokovani) neni problem, napriklad T-Mobile UK standartne blokuje vsechny “premium rate numbers” a pokud chceme volat do zahranici (rekneme do Prahy) tak musime pozadat a zruseni teto blokace. Pomerne snadny zpusob jak chranit zakaznika.
Problem s Telekomem je, ze ma dominantni postaveni a na zakaznika se klidne muze vykaslat.
Dotaz je srozumitelny. Odpoved vypovida o pomerne vysoke inteligenci (nebo rekneme zbehlosti) Ing. Sevcika: misto toho, aby musel premyslet a riskovat ze neco placne, radsi podal obecnou odpoved. Kazdy zamestnanec jakekoliv vetsi instituce (statni, netlacene konkurenci zvlaste) se brzy nauci, ze udelat chybu je mnohem horsi nez neudelat nic. A pokud udelate 10 veci spravne a jednu chybu, tak vam to je stejne na… takze stale lepsi nedelat nic.
Jinak si myslim, ze obecne to (blokovani) neni problem, napriklad T-Mobile UK standartne blokuje vsechny “premium numbers” a pokud chceme volat do zahranici (rekneme do Prahy) tak musime pozadat a zruseni teto blokace. Pomerne snadny zpusob jak chranit zakaznika.
Problem s Telekomem je, ze ma dominantni postaveni a na zakaznika se klidne muze vykaslat.
Inu, otazka je, zda to skutecne telekomunikacni zakon dovoluje ci ne. CTc argumentuje tim, ze ne, a pokud ne, tak to sami od sebe udelat nemohou. V UK je ochrana zakazniku na trochu jine urovni, takze neni divu, ze to tam mozne je
no, u nas to urcite nie je ovela lepsie :)
— Jozo Remen 25.3.2005 18:36 #
Je videt, ze ten clovek je nejspis vyborne placeny “dezinformator” :-))
...kdo umi ten umi…
— XMX 25.3.2005 19:56 #
— Patrick Zandl 25.3.2005 20:49 #
— Martin Lér 25.3.2005 21:21 #
— Patrick Zandl 26.3.2005 18:55 #
— Martin Lér 27.3.2005 03:05 #
Jinak si myslim, ze obecne to (blokovani) neni problem, napriklad T-Mobile UK standartne blokuje vsechny “premium rate numbers” a pokud chceme volat do zahranici (rekneme do Prahy) tak musime pozadat a zruseni teto blokace. Pomerne snadny zpusob jak chranit zakaznika.
Problem s Telekomem je, ze ma dominantni postaveni a na zakaznika se klidne muze vykaslat.
— Anonymous Coward 27.3.2005 19:16 #
Jinak si myslim, ze obecne to (blokovani) neni problem, napriklad T-Mobile UK standartne blokuje vsechny “premium numbers” a pokud chceme volat do zahranici (rekneme do Prahy) tak musime pozadat a zruseni teto blokace. Pomerne snadny zpusob jak chranit zakaznika.
Problem s Telekomem je, ze ma dominantni postaveni a na zakaznika se klidne muze vykaslat.
— Anonymous Coward 27.3.2005 19:18 #
— Martin Lér 27.3.2005 20:11 #