WWDC 2006 - přímý přenos

7. 08. 2006, 19:00 · Nakousnutá jabka

ikonka

Začínáme…
Fotky přímo z keynote s malým zpožděním na http://www.engadget.com/2006/08/07/live-from-wwdc-2006-steve-jobs-keynote

20:40 na webu Apple jsou informace o novinkách, Apple Store je fatálně přetížen…

20:27 a to je vše, přátelé…

20:26 uvedení Leoparda na jaře 2007 (takže jsem byl ještě docela optimista :)

20:25 Xcode 3.0 a preview verze Leoparda pro vývojáře dostupná dnes

20:24 jen letmo zmíněn nový iCal s podporou více uživatelů

20:23 to bylo 10 z nových funkcí Leopardu… (kdy se dozvíme zbytek?)

20:22 možno dát na pozadí nejen obrázek, ale i video…

20:20 podpora pro video, Keynote, umělé pozadí – “vyklíčovat” stěnu a dát fotku jako pozadí bez nutnost green nebo blue screenu! Kolaborativní funkce samozřejmě vhodné i pro firemní prostředí

20:18 integrace dalších funkcí do iChatu – sdílení fotek, prezentací, aplikace efektů z Photo Booth, filtry

20:15 výrazně vylepšený iChat – více účtů, neviditelnost, animované ikonky, nahrávání videa, záložky pro chatovací okna

20:13 Dashcode je pro vývoj widgetů, Webclip je funkce Safari, která z webové stránky udělá snadno widget bez potřeby programování

20:11 widget který bude sledovat komix Dilbert – pomocí tlačítka v Safari a dalších pár kliknutí je widget hotov

20:10 kompletní debuger JavaScriptu. Uživatelům Dashcode umožňuje vzít libovolnou část stránky a udělat z ni widget

20:09 obsahuje předlohy, umožňuje debugovat, skvělý visuální editor CSS

20:08 Dashboard – 2500 widgetů, ohromná odezva uživatelů a vývojářů. Uvedení Dashcode pro snadnější vývoj widgetů (Dashcode unikl už s prvními modely MacBook Pro, pokud si pamatuji dobře)

20:07 pouze tři z “opravdu cool vlastností” přidaných do Mailu

20:06 demo Mailu – pokročilých HTML šablon, Notes, To-do

20:02 provázané s iCal, každá aplikace může udělat “úkol”, sledovaný v jednom systémovém úkolovníků

20:01 poznámky – lidi posílají mail sami sobě, aby na něco nezapomněli – musí být lepší způsob, jak to udělat – speciální mailbox Notes. To-do – lze vzít mail a udělat z něj úkol, včetně priority, nastavení času a podobně

20:00 další zlepšení: Mail s předlohami pro různé typy mailu, přidané poznámky, to-do

19:56 lepší podpora pro uživatele se změněnou schopností v Leopardu – podpora pro titulky pro neslyšící v QuickTime, mnohem lepší VoiceOver, syntéza hlasu zní jako opravdový člověk

19.55 Spotlight bude podporovat booleanskou syntaxi

19:52 Core animations – podpora pro animace přímo v jádře, Time Machine řešeno přes Core animations; možno kombinovat tisíce vrstev – text, obrázky, Open GL, skoro cokoliv

19:51 hodně připomínek od vývojářů – možnost vyhledávat podle typu souboru; dobrý “spouštěč aplikací” – přidané “posledně používané položky”, to co se často používá je hned po ruce

19:50 Spotlight – možnost vyhledávat na jiných počítačích, pokud jsou práva, například všechny domácí počítače a pracovní servery v kanceláři

19:49 virtuální desktopy se jmenují Spaces

19:48 podle všeho v klasickém pojetí, tedy na každé pracovní ploše mít aplikace které se používají spolu; možnost přetažení souboru z jednoho desktopu na druhý

19:47 Virtuální desktopy

19:46 nová verze Front Row a Photo Booth bud součástí Leoparda – že by lepší konkurence Windows Media?

19:45 Time Machine během demonstrace spadlo :) jinak vzhled se zdá být mírně inspirován “warpem” ze StarTreku, alespoň podle fotek :)

19:44 Boot Camp bude součástí Leoparda…

19:43 jsem zvědav na visuální presentaci, textový popis není příliš dobrý :)

19:42 integrováno do iPhoto, možno se vrátit ke smazané kolekci snímků

19:40 otevření souborů bez nutnosti restore a opět návrat ve Finderu “do současnosti”. Ideální pro Finder, ovšem může spolupracovat i s aplikacemi jiných vývojářů

19:39 “pohyb v čase” v okně Finderu je podle všeho velice zajímavý na pohled…

19:38 zálohovat je možné úplně vše, včetně systému, a rychle uvést systém po pádu disku do původního stavu; Time machine si pamatuje jednotlivé verze souborů, takže stačí zadat datum nebo ve Finderu na časové ose zvolit datum a objeví se správné verze souborů

19:36 Time machine – zálohování na disk, na server, automatické zálohování při změně souboru, možnost obnovy všeho nebo jen jednoho soubor

19:34 podpora pro zálohování přímo v Mac OS X – Time Machine – pouze 26 % uživatelů zálohuje

19:32 podpora pro 64bitové Carbon a Cocoa aplikace včetně GUI (dříve pouze v Unixové vrstvě)

19:31 Jobs začíná demo Leoparda, ale podle všeho nechce největší “bomby” dnes ukázat (zprávy na MacRumors jsou poněkud… méně srozumitelné)

19:28 vtípky na adresu Visty – kopírování Spotlight, podpory RSS v IE7 a podobně

19:27 Xserve se začne prodávat v říjnu – konec přechodu na Intel

19:26 Jobs shrnuje posledních pět let od uvedení Mac OS X, chválí vývojáře v Apple i vývojáře, kteří uvedli 3000 UB aplikací. A co dělala konkurence poslední pět let? Vistu…

19:24 Jobs zpět na scéně (Mac Pro a Xserve uvedl Phill), věnuje se software. 19 milionů uživatelů Mac OS X

19:23 Xserve – dva dvoujádrové xeony, až 5 TB diskového prostoru, stále 1U velikost, cena od 2999 USD

19:21 přesná konfigurace Mac Pro: 2×2,66 GHz Dual-core Xeon, 1 GB FB-DIMM RAM, 250 GB HD, NVIDIA GeForce 7300GT 256 MB, 2499 USD

19:20 nový Xserve

19:19 začíná se prodávat DNES

19:18 až 5 milionů BTO konfigurací – procesor až 3 GHz, 16 GB paměti, 2 TB disků, grafiky Radeon X1900 nbo FX 4500, WiFi, Bluetooth

19:15 jedna standardní konfigurace – 2,6 GHz dual, 256 MB RAM (???), SuperDrive, 2499 USD – prý o 1000 USD levnější než Dell v podobné konfiguraci.

19:14 vnějšek stejný, uvnitř jiný. Více konektorů na předním a zadním panelu; více místa pro grafickou kartu, nezabere druhou PCIe pozici; disky lze zasunout bez pomoci nástrojů

19:13 2x rychlejší v Xcode, původní case ale se dvěma optickýma mechanikami, méně chlazení uvnitř, 4 harddisky, až 2 TB na interních harddiscích

19:12 výborný poměr výkon/spotřeba, každý Mac Pro má dva procesory, 1,6 až 2,1x rychlejší než Power Mac Quad

19:11 Woodcres procesor, Core Duo 2, vše dual core, až 3 GHz, 4 MB shared L2 cache, 128 bitový vector engine (tedy MMX a následnovníci), 64 bitů
19:09 konec Power Mac, Mac Pro uveden

19:08 3/4 všech Maců v posledním čtvrtletí bylo s procesorem intel

19:06 157 obchodů, nejnovější na 5 avenue. 50% zákazníků jsou nový uživatelé Maců

19:05 1000 vývojářů Apple – 1 na 4 účastníky

19:04 Steve vítá účastníky, 4200 registrovaných, ze 48 zemí

Apple Store nefunguje…

Trvalý odkaz na tento příspěvěk

  1. Pozor, woodcrest procesor neni Core 2 Duo, je to Xeon a je pouze “based on core 2 duo”...

    — Vlada J.    7.8.2006 19:15    #

  2. Sakra, jsem rad ze ten design zustal… :-)

    minibOOn    7.8.2006 19:16    #

  3. 256MB RAM v základu? Sranda ?
    2.6 GHz dual
    256 MB RAM
    Superdrive
    $2,499

    minibOOn    7.8.2006 19:17    #

  4. 256 MB RAM asi mysli na grafice:-)

    — JK    7.8.2006 19:18    #

  5. Uff je to mysleny 256MB RAM Grafika 7300GT – v zakladu ma 1GB

    minibOOn    7.8.2006 19:19    #

  6. Dual 2 2.66 dual core Xeons, 1 GB, 667 MHz FB-DIMM. 250GB HD. Nvidia geforce 7300GT, 256 MB and 16xc superdrive for $2499

    minibOOn    7.8.2006 19:19    #

  7. Takze servery, dneska prechazime uz kompletne :-)

    minibOOn    7.8.2006 19:20    #

  8. 1 GB ram 256 grafarna asi si to trochu pletes

    — sundevil    7.8.2006 19:20    #

  9. By me zajimalo jestli tech 2TB disku jsou ucelove pro Time Machine nebo to budou delat na zaklade inteligentnich rozdilu… :)

    — purporte[X]    7.8.2006 19:46    #

  10. Neni mozna, todle rypnuti si nenecham ujit. Az bude Leopard dostupny verejne, at se mi ozvou lidi, co nebudou radi za virtualni plochy a porad si vystaci s Expose :D

    — purporte[X]    7.8.2006 19:54    #

  11. Zaplat pan buh za virtualni plochy. To je jedna z veci, ktere se mi na linuxu liby nejvice :)

    — snilard    7.8.2006 19:56    #

  12. lib_i_, jinak kdyz srovnavaji pokrok s Woknama, tak by se meli stydet… Virtualni pluchy jsou na unixovych. WM dostupne vice nez 10 let a oni to ted uvadeji jako neco extra…

    — purporte[X]    7.8.2006 20:01    #

  13. ten screen z time machine je fakt pekelný, no jsem zvědav na video..

    mluvíme-li o designu, nejradši bych jim dal přes pracky za to odporné duhové kolečko, oběvující se místo přesýpaček.. nebo ne?

    — petrfajkos    7.8.2006 20:07    #

  14. duhove kolecko je fajn, ale objevuje se moc casto :) btw virtualni plochy mi proste k memu stylu prace “pouzivam 15 aplikaci prubezne” proste nesedi – kdysi se zkousel, rezignoval.

    Martin Ler    7.8.2006 20:12    #

  15. no s tim virtual plochou mas pravdu v linuxu uz je to velmi dlouho.. ale GATES se ted asi musi obracet a skakat si na hlavu… dokonce mozna vzal kladivko a boucha snim sve manazery :-)

    — sundevil    7.8.2006 20:14    #

  16. No zatím je to snůška neuvěřitelných ptákovin :(

    — Bufobufo    7.8.2006 20:20    #

  17. Tak pokud si myslis ze backup je ptakovina tak pak ok je to tvoje vec.. udelat hezky email ze sablony mi pripada taky ok..

    — sundevil    7.8.2006 20:21    #

  18. bufo: trochu souhlas, ale co bys tak chtěl videt ty, hm?

    Martin Ler    7.8.2006 20:22    #

  19. Ten mail je dobry, ale podle me ten backup, teda nevime jak to bude fungovat, ze jo :-), je super vec…. A to pro kazdyho…..

    minibOOn    7.8.2006 20:23    #

  20. ja sice zalohuj na server raid1 kazdy patek automarticky vybrane slozky ale pokud mi to bude delat automaticky a to jeste tak ze se ke starym muzu vratit kdy chci. tak to je super. sice muj backup to umi taky ale jen manualne myslim ze ten co bude v leopardu bude omnoho lepsi.

    — sundevil    7.8.2006 20:26    #

  21. One more thing ?

    minibOOn    7.8.2006 20:28    #

  22. dat si na pozadi nejakou hezkou fotku pri video ichat je taky skvela vec. aspon manzelka nebude vedet kde jsem :-) ale to spis uzijou zenati. Coz ja zatim nejsem :-)

    — sundevil    7.8.2006 20:29    #

  23. Backup pokládám za jediný kvalitativní posun OSX kupředu.
    Mail je dodnes ještě takovej jelimánek, že se s ním nedá stejně pracovat.

    — Bufobufo    7.8.2006 20:29    #

  24. No ale POZOR kdyz si das na pozadi mesic tak ti manzelka asi neuveri :-)

    — sundevil    7.8.2006 20:30    #

  25. to bufo: no to mas castecne pravdu v Mail je co vylepsovat… ale nenei zase tak spatny..

    — sundevil    7.8.2006 20:31    #

  26. www.apple.com/macpro

    da sa kuknut

    — Durko Ertepla    7.8.2006 20:32    #

  27. na strancer

    http://www.apple.com/macosx/leopard/mail.html

    si muzete presne podivat co jaka funkce umi

    — sundevil    7.8.2006 20:38    #

  28. Ten MacPro vypada po technicke strance velmi pekne, 2x ethernet, 4x HDD, 2x opt. mechanika, slusny procesor i grafika … neco takoveho tady chybelo.
    Ale stranky jsou site dost horkou jehlou:-(
    Co to treba je “Front panel headphone minijack and speakcer” a to, ze ke stroji dostanete classicovsky “FileMaker Pro 3.5 trial” taky prilis nepotesi:-)
    Ani samotna stranka www.apple.com/macpro nevypada prilis pekne, skoda:-(

    — A.R.    7.8.2006 20:51    #

  29. ahoj ve spolek .-) sem doma nejak propasl zaplaceni netu tak mne odstrihly a musel sem se jit podivat do prace, no ale taky sem to mohl vydrzet do zitrka :-)

    ten backup se mi zamlouva, bufo proc nepriznas ze se ti zamlouvaji i dve mechaniky v macku, spominam si ze jsi kdysi lamentoval ze se tam nedaj strcit 2 mechaniky tak by jsi to ted mohl ocenit :-)

    me se masinka zamlouva, tak jen aby na ni nebyly nejaky mouchy.

    martine dik za reportaz i kdyz dneska jsem si ji nevychutnal tak jak u me byva zvykem .-)

    m

    — micker    7.8.2006 20:56    #

  30. ps. ted jeste aby se to pritroubly adobe rozhoupalo a odladilo i ten svuj soft pro intelmacky .-(
    m

    — micker    7.8.2006 21:02    #

  31. a cena te masiny taky neni spatna…Musi to mit ale slusny odber elektriny..

    — sundevil    7.8.2006 21:02    #

  32. jj, taky si pamatuju někoho kdo lamentoval, že nejde nacpat do power maca x mechanik a x disků

    — opat    7.8.2006 21:03    #

  33. sice zas trošku podražilo, nejlevnější MacPro 2199 USD, ale zas máme gigo paměti v základu :-)

    — opat    7.8.2006 21:05    #

  34. Já mluvil o OSX :)

    Jinak Power Mac je skvělej !!! Konečně mě vyslyšel Bufobůh a nakonec i Steev !!!!!! Konečně si mám zase co koupit :)

    Ježííííííš to bylo nadávek, co jsem kvůli těm mechanikám schytal !!!!!!!!!!

    — Bufobufo    7.8.2006 21:07    #

  35. [10] purporte[X]: vsak tyhle plochy dle videa vypadaji pouzitelne, hlavne se mi libi nahled vsech ploch ve stylu expose :) je to asi jedina vec co mi leoprd prinese na ibooku :)

    — Hanka    7.8.2006 21:09    #

  36. No, jsem trochu v rozpacich – na jednu stranu par dobrych veci (Time Machine, spotlight na serverech, plochy – ktere jsou mne osobne k nicemu), ale vetsinou spis blbustky, byt pekne :-) Jsem zvedav, co zustava tajne. Ze by treba virtualizace?
    Jsem rad, ze rozsirili pozice v Macu. Ale malicko se obavam rozsirovani pameti – co jsem koukal na fotky, tak jsou na nich chladice. Otazka je, jestli tam pujdou dat libovolne, nebo jen specialni od Applu – a v tom pripade, aby nebyly dostupne jen od nich i ty pameti…

    Lukas Kalista    7.8.2006 21:21    #

  37. Díky za »textový stream« ;)..

    — straw    7.8.2006 21:40    #

  38. no pánové, ty minidema na http://www.apple.com/macosx/leopard/ jsou fakt mazec. Microsoft by si měl dát velký pozor na to co vypustí... Jen je škoda, že většina BFU nepozná sílu kvalitního GUI.

    Jinak Mac Pro velmi slušný počin.

    soundake    7.8.2006 21:42    #

  39. Aka je sanca??? Novy system na G3kach???

    — weronika    7.8.2006 21:47    #

  40. pro soundake:
    kdyz nekdy ctez nazory na cdr.cz tak je cloveku smutno ”... to bude ve viste super a tam to jeste lepsi a z tohodle nam de hlava kolem…” pak jim reknes ze todle uz vsechno aple v OSX ma a hned se na tebe vysypou sami “IT mackari” co jim aple porad tuhne OSX pada a vubec je to naprd :-) to je prca kolik tech mackaru se tam najednou obevi :-)

    pro weronika:
    mam strach ze sance na oficialni podporu bude 0 .-/ ale nechme se prekvapit, moje maminka ma upgradovanou zelenou G3 na G4 tak taky doufam ze to tam pojede, hlavne si rikam ze by to mohlo jet rychleji :-)

    — micker    7.8.2006 21:56    #

  41. Teda teprv ted mi doslo to s tim sdilenym desktopem v iChat… To je fakt mazec :-)

    minibOOn    7.8.2006 22:01    #

  42. micker: těžko přesvědčovat někoho, kdo maca ani neviděl, či si nechce připustit, že existuje něco jiného (schválně neříkám lepšího) – nehledě k tomu, že 75% tamních příspěvovatelů jsou pařani, warezáci a děti :)

    Ostatně doufám, že Leopard pojede i na mámy eMacu, jelikož hlavně rozšířené funkce iPhota a TimeMachine se jí budou velmi hodit. Jen mám tušení, že to bude chtít externí velkej disk (tech 80GB asi stačit nebude, sic má z 1/2 prázdno).

    soundake    7.8.2006 22:04    #

  43. minibOOn: taky jsem čuměl jak puk, něco podobnýho sháníme do práce na konzultace mezi firmami a tohle by byl fakt zásek do černýho.

    soundake    7.8.2006 22:07    #

  44. Prijde mi ze iChat se zmenil z IM klienta v multifunkcni nastroj na vsechno mozny :-) Ta sdilena plocha… budu mit problem s nastavenim treba virtualizace….. Tak si dam videochat s nekym ze servisu (budou to pouzivat misto hotlink), a ukaze mi na svym desktopu presnej postup… A ja si to pak podle toho nastavim a mam vystarano…. Tohle a Time Machine me potesilo opravdu nejvic :-)

    minibOOn    7.8.2006 22:13    #

  45. K virtualnim plocham a k widlim. V ramci Power tools pro win existuji (myslim ty programy od MS co po overeni pravosti systemu stahujes za daco).
    Me ale to nejak k praci nepomahalo a to ve win neni.
    Zpet k applu trochu me zarazi ze nedla neco mezi imac a macpro ten cenovy skok je tam velky a ja netouzim po pocitaci co ma monitor v sobe :-). Proc ma mac tak male portfolio 3desktopy (pokud pocitam mini) 2 laptopy to je fakt bida.

    — G_    7.8.2006 22:23    #

  46. to G : Laptopy si myslim, ze nejsou problem…. Ale velky “Mac Mini” nebo “iMac” bez displeje v klasickym casu jako Mac Pro chybi…. Myslim si, ze sice Mac Mini neni drahej, ale diky tomu, ze BFUs nevedi, ze rozsirit pocitac jde i jinak nez cpanim HW dovnitr (FireWire, USB 2.0….), tak to zavrhne s tim, ze casem ho prece nemuze vylepsit, jak je zvyklej u PC

    minibOOn    7.8.2006 22:46    #

  47. btw stream:http://events.apple.com.edgesuite.net/aug_2006/event/index.html

    — G_    7.8.2006 22:58    #

  48. mozna, ze by neskodilo, kdyby Apple vytahl z rukavu velikostne neco na urovni MiniPC – tj. sice vetsi case nez Mini, ale s vetsimi a tudiz levnejsimi komponentami (tj. 3,5” disky, klasické paměťové moduly,...)

    Nehlede na to, ze vetsina lidi nijak PC nerozsiruje, max. pamet ci disk. Jinak to kupuji vcelku jako televizi.

    soundake    7.8.2006 22:59    #

  49. Jak to tady ctu, tak me napadla filozoficka uvaha:)

    Vite v cem je, podle me, nejvetsi problem? Ze ta Gatesova veta (odpoved) z Piratu je stale platna – takovej “Billuv zakon”:) To, jak odpovida na Jobsovu pripominku, ze ”...system na Macintoshi je lepsi nez jejich Windows…” prostinkou replikou, ze ”...na tom prece vubec nezalezi…”. To je bohuzel kruta pravda.

    Hodnotite tady system, ktery je moderni, vyspely, stabilni a srovnavate ho s Vistou, ktera je jak mnohdy rikate jen spatnej plagiat…. Jenze v lednu (nebo breznu, ale to nehraje roli) prijde Vista a vsichni budou zase jako smyslu zbaveni. MacOSX vypada perfektne uz nejakej rok a to je zaroven jeho velky problem. Okoukal se” Jenze Vista se vsemi temi cinkrlatky, pruhlednosti a odlesky bude proste NOVA.

    Svet se meni a lidi bohuzel cim dal min zajima co je “pod kapotou”. Ve vsech ohledech. Navic XP jsou dobre pouzitelny a ted se na ne hodi slusivej kabat. A dokonce to tem lidem pojede na dostupnejsim zeleze.

    I z techto duvodu si myslim, ze v horizontu 2 let (ale rozhodne ponozky nejim:) Apple uvolni OSX i na bezne stroje. Tedy pokud vubec chce s MS bojovat. Do te doby necha “sednout” provoz na intel strojich s vicemene standardni konfiguraci znamou i z PC sveta a postupne zacne nabalovat dalsi HW varianty (pokud to uz nedela) a nakonec prijde uvolneni “pro vsechny standardni soucasne konfigurace vasich PC”. jak znam Steva tak slogan by mohl znit treba: “Vdechnete vasim PC novy zivot!”:)

    Ale do te doby to tady bude MS valcovat. A to presto, ze Leopard je skvelej OS.

    — Chuan Torena    8.8.2006 08:57    #

  50. pro Chuan Torena:
    no nevim nevim, vem si jakej maji ted boom s prodejem intelmacku, takze mozna bude stacit rozsirovat a rozsirovat vyrobu a na tom se taky pujde dobre napakovat .-)
    m

    — micker    8.8.2006 10:17    #

  51. to: micker
    Souhlasim, Apple prodava pocitace jako nikdy predtim. Jenze presto jde v globalnim meritku pouze o udrzitelny rust.

    Kdyz se podivame do minulosti, tak je zrejme, ze MS “uchvatil” svet pocitacu relativne velmi rychle. Pokud pominu slusne nastartovani v podobe 3.11, tak od Win95 jako by snad ani jiny OS neexistoval. Fakt neni dulezity, jestli si tu a tam prectete o Linuxu (tyto clanky, pokud se k nim vubec dostane, vetsina “beznych” uzivatelu se zvedavym zajmem precte a zase pekne odlozi) nebo o MacOSX (“hele, vcera jsem videl fakt bezva system. Krasny okna, poskakujici ikonky… tak jsem si vcera stahnul takovy suprovy tematko a ted moje windows vypadaji uplne stejne:).

    Microsoft nemusi spechat. Protoze i pres nadseny jasot o skvelych “nabusenostech”, ktere obahuje, Linux dnes de facto nikdo nepouziva a totez se da rict o OSX. Kdyz rikam nikdo, tak to nemyslim hanlive. Sam na nem cca 50% casu delam:) Spis tim minim malo podstatny vzorek populace.

    A hlavne nevidim v nejblizsi budoucnosti jedinej duvod, proc by se to melo vyrazne zmenit. I nejlevnejsi pocitac od Apple je stale DRAHY a ostatni vyrobci pocitacu take nebudou prihlizet aktivitam Apple s rukama v kline. Navic brzo budou mit v rukou mocnou marketingovou zbran. Vistu…..

    Prosim vas, o tom systemu uz se toho tolik napovidalo, ze jeste ani neexistuje a uz o nem vi snad i duchodci co krmi v parku holuby! Da se totez rict o MacOSX, ktery uz nekolik let kontinualne roste? Bohuzel ne. Proste si myslim, ze pokud chce byt Apple vyznamnejsim hracem na poli OS (stejne jako se mu to povedlo s iPody) jenom jim vyrabene pocitace mu na to stacit nebudou.

    Ale to jsou samozrejme pouze moje subjektivni nazory:)

    — Chuan Torena    8.8.2006 11:33    #

  52. Chuan: máš bohužel pravdu. Navíc Apple nemá (aspoň u nás) tak agresívní marketing jako Microsoft, stačí kouknout na dnešní posty na živě, kde o novinkách u Applu informuje jedna ubohá malá newska, kdežto o Vistě se toho napsalo až hanba.

    Ona to bude trochu i chyba komunity, že se drží uzavřená, publikuje jen na “svých ezinech” a na ty masové tak trochu kašle (tedy pokud jim příspěvky nevrací šéfredaktoři s připomínkou, že to nikoho vlastně nezajímá – hlava 22?).

    Jenže tyhle úvahy jsou nám stejně k prdu. Chce to činy :) Zdroje jistě jsou a skvělé produkty také…

    soundake    8.8.2006 13:13    #

  53. soundake: dovolil bych si nesouhlasit, kdyz me zive oslovi, tak jim clanky pisu.

    Martin Ler    8.8.2006 19:26    #

  54. martin: tam je to zase ten případ ignorace ze strany šéfredaktora.

    A nejen tam, dneska jsem prolézal servery jako PCTuning a Světhardware a o nových MacPro resp. Leopardovi ani čárečka (i ten “puberťácký” CDR.cz aspoň něco napsal).

    soundake    9.8.2006 09:02    #

  55. soundake: pokud nekomu posilas nevyzadane clanky, tak se vubec nevidim ze ti je vraci :D

    Martin Ler    9.8.2006 09:36    #

  56. V dnesnich Lidovych novinach je asi clanek o novinkach Applu. Nevim, necet jsem jen zahledl fotku Steva na podiu a za nim na platne DVD s Leopardem..

    — J2930    9.8.2006 11:40    #

  57. martin: posíláš nevyžádané články? Já rozhodně ne :)

    soundake    9.8.2006 12:04    #

  58. sounsake: ja take ne, ovsem vyzadane clanky mi jeste nikdo neodmitl, ani zive ne.

    Martin Ler    9.8.2006 20:39    #

  59. Docela zajimavy clanek v reakci, kdo od koho kopiruje =)
    http://www.winsupersite.com/showcase/macosx_leopard_preview.asp

    tweeky    10.8.2006 07:40    #

  60. martin: nj, ono ani Zive si nemuze dovolit odmitnout od nekoho clanek, kdyz uz ho pozadali aby ho napsal. By z toho pro ne mohlo byt zbytezne “fopa”. Skoda slov…

    soundake    10.8.2006 14:19    #

  61. soundake: v tom pripade vlastne nevim o cem se bavime – clanek je bud vyzadany, nebo nevyzadany.

    Martin Ler    10.8.2006 14:25    #

  62. Diskuze dobra no :-D. Docela mne ted’ na živě zarazil poslední článek o keynote na WWDC…. I ten flamewar pod nim…... Přijde mi, že už jde jen o to aby se člověk hádal, a ne se dobral nějakého cíle…

    minibOOn    10.8.2006 17:31    #

  63. Na Macworld prvni benchmarky:

    http://www.macworld.com/2006/08/firstlooks/macprobench/index.php

    A jak se dalo predpokladat, vykonovy rozdil neni nijak dramaticky, u vetsiny aplikaci v radu procent.

    — GB    11.8.2006 09:38    #

  64. tweeky: na ten vas clanek je tady nadherna a vtipna reakce

    — Mr. Cidermaster    11.8.2006 18:18    #

Související články